Thursday, January 18, 2007

Werk in Uitvoering


Gister ben ik eindelijk een keertje bij Monique gaan croppen. En wat is dan leuker dan gelijk de gelegenheid te krijgen te spelen met HET stansapparaat van het moment: De Cricut. Wat een super apparaat is dat zeg!!

Deze layout is nog niet helemaal af , de letters van de titel zitten nog los en de journaling is ook nog niet helemaal precies wat ik wil. De titel is gemaakt met de Cricut en daarna de randjes geinkt en de journaling is geschreven op een sheet(wat Monique bewerkt heeft met alcohol inkt wat het een heel mooi effect geeft) met een witte gelpen. Het zou zomaar eens kunnen dat ik het morgen totaal anders ga doen want ik ben er niet tevreden over. Dit is dus ook zo'n project dat een tijdje aan de kant geschoven wordt zodat ik het met een frissere blik kan bekijken.

No comments: